2012-06-06
  18:37:39

Min fina

Väldans begodahlbana det blivit av min blogg på senaste, ibland skriver jag inlägg för en hel månads läsande- och ibland känns det som att det är en hel evighet mellan mina uppdateringar. Nåväl, det är bara att gilla läget!

Jag har precis tryckt i mig tacos, förmodligen så mycket tacos att det säkerligen skulle kunna mättat ett halvt fotbollslag eller något- jag är så förbannat mätt att jag inte ens orkar röra mig! Minea blev nog bara trött av att bara se hur jag moffade, så hon har somnat så sött här brevid mig.

På tv visas Narnia, jag har sett den så många gånger förr, men endå kan jag inte låta bli att snyfta lite. Tur att ingen ser mig! ;-)

Ikväll blir det hyrfilm & popcorn! Jag och min lilla sockerpärla ska mysa som om det inte fanns en morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback