2012-05-30
  01:03:15

Fröken gos

Gudars (!) vilken mysig tjej jag har här hemma just nu. Minea gosar med mig för fullt och jag tror det är första gången jag ser henne så kärleksfull. Hennes ögon dem glittrar & händerna smetar omkring i hela ansiktet på mig. Inte nog med det vill hon mosa in sin näsa mellan mina tuttar och helst av allt dreggla överallt och lite till. Min lilla gosnos!

Idag har det vart en bra dag. Jag & Minea har för första gången gått på mammaträff och mött många roliga mammor, och bebisar förståss. Jag tror vi var runt 8 stycken! Mineas ögon var stora som tefat från det att vi kom dit tills det var dags att åka hem. Förutom avkoppling, film och prat gick vi även igenom en rejäl babymassage- det var inte uppskattat hos min lilla flicka kan jag tala om, hur mycket jag än vet att hon igentligen älskar det! Det fick bli mammas famn istället och tillsammans fick vi titta lite på dem andra. Hon satt som ett plåster på mig! Minea trivs bäst hemma på sin egen skötbädd tror jag visst, och där även masserad i lugn och ro.

Minea är yngst i mammagruppen, det fanns visserligen ännu en liten flicka i samma ålder- men denne var en vecka äldre. Resten av bebisarna var mellan 3-5 månader..

Det fanns en mamma som var supergo, hennes lilla dotter Victoria ska Minea få träffa senare i veckan igen. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback