2012-05-12
  15:41:48

Någon

N.å.g.o.n lärde mig hur ovärt det är att fly från sina problem, hur långt och länge du än flyr slår nämligen allt förr eller senare tillbaka. Ta tag i problemen direkt hur svåra eller smärtsamma de än är så ska du se hur vikt från både hjärta & samvete lättar.

Jag önskar att alla kunde lära sig samma sak, av n.å.g.o.n

Dagarna rullar på, fort som bara den dessutom. Minea växer så det knakar och börjar närma sig t.v.å .m.å.n.a.d.e.r nu! Utvecklingen är enorm & hon väger nu nästan 4 kg & är 52 cm lång.

Hon har börjat att le ljuvliga leenden & jollrar så fort hon får chansen. Det är lätt att få ögonkontakt med henne, och minst lika lätt att smälta varje gång det sker. Hon är stark i händerna och greppar saker med dem, hon älskar att hålla i mammas hand så ofta det går och kan ibland somna av det. Att ligga och sova på skötbädden eller köksbordet är det bästa hon vet och när man pysslar med hennes fötter och ben ( killar och/eller masserar ) blir hon lugn och slummrar ofta till.

För tillfället befinner vi oss på landet hos Mineas mormor och morfar. Vädret är lite lagom surt utomhus så vi har intagit possition soffan nere i källaren. Här har vi det bra, tv- kuddhav & sprakande eld i kaminen. Minea ligger på min mage och snarkar, själv ligger jag bara och njuter..

Livet är bra perfekt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback