2012-05-27
  01:09:33

Seger

Som vanligt är jag lite halvtaskig på att dela med mig av vardagen, bloggen har jag lagt lite åt sidan de senaste dagarna. Min förklaring är rätt oklar, så jag skippar den helt och skyller lite på andra prioriteringar.

Jag & min lilla tjej är just nu ute på landet, hos mamma & pappa- eller mormor & morfar om Minéa fick säga det själv. Vädret har vart guld & jag fick uppleva årets grillpremiär. Kvällen har vi ägnat åt att mysa framför tvn till melodifestivalen, tänk att jag tippade rätt från första början- Loren tog hem segern! Grattis sverige.

Ögonlocken börjar bli tunga, Minéa ligger redan och snarkar här brevid mig. Jag borde kanske försöka med det jag också. Imorgon väntas bad och pyssel- fint väder också för den delen. Det ser vi fram emot, massor!


Kommentarer
Josefin

Jäklans unge så fin hon är, vad glad man blir av denna bild :) <3

2012-05-27 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback